Kratki opis projekta
Projektom “Ulaganje u digitalni marketing” tvrtka TRASA ADRIA riješiti će problem neadekvatne, zastarjele i nepregledne web stranice, koja nije davala očekivane rezultate u smislu vidljivosti i prepoznatljivosti na tržištu.
Projektnim rezultatima tvrtka će digitalno transformirati svoju poziciju na tržištu, prikazujući svoje poslovanje na novoj, modernoj, preglednoj i jednostavnoj web stranici. Novim digitalnim pristupom otvoriti će svoje poslovanje novim klijentima i tržištima, što će se odraziti na pozitivnu konkurentnost, povećanje poslovnih prihoda, jačanjem digitalnih vještina zaposlenika te zadovoljstvo klijenata novim alatom komunikacije sa tvrtkom.
Ciljevi projekta
Specifični cilj projekta je ulaganje u izradu i dizajn web stranice. Projektnim rezultatima tvrtka će digitalno transformirati svoju poziciju na tržištu, prikazujući svoje poslovanje na novoj, modernoj, preglednoj i jednostavnoj web stranici. Web stranica će se prilagođavati svakoj veličini ekrana, bilo ono na mobilnim uređajima ili laptopima. Izrada dobro dizajnirane web stranice neće samo pomoći stvaranju prepoznatljivosti tvrtke na tržištu, već pomaže i optimizaciji stranice za internet pretraživače (SEO), a to je dobar put prema nepresušnom izvoru novih klijenata.
Novim digitalnim pristupom otvoriti će svoje poslovanje novim klijentima i tržištima, što će se odraziti na pozitivnu konkurentnost, povećanje poslovnih prihoda, jačanjem digitalnih vještina zaposlenika te zadovoljstvo klijenata novim alatom komunikacije sa tvrtkom.
Ukupna vrijednost projekta: 2.500,00 EUR
Prihvatljivi troškovi: 2.000,00 EUR
EU sufinanciranje projekta (EUR, %): 1.200,00 EUR (60%)
Razdoblje provedbe projekta: siječanj 2024. — siječanj 2025.
Kontakt osoba za više informacija: Domagoj Broz, info@trasaadria.hr